Maciej Michniewski
Absolwent dziennikarstwa Ateneum – Szkoły Wyższej w Gdańsku (specjalizacja komunikacja społeczna) i politologii Uniwersytetu Gdańskiego (specjalizacja międzynarodowe stosunki polityczne). Zwieńczeniem pierwszego etapu nauki była praca „Społeczny fenomen internetu”, drugiego zaś – „Uwarunkowania historyczne współczesnej polityki bezpieczeństwa zewnętrznego Japonii”.
Niestrudzony obserwator postępu w obszarze nowych technologii i pasjonat jej wdrażania (user experience, user interface, responsive web design). Tropi motywy związane z ludologią, grywalizacją. Początkujący grafik i animator (postprodukcja). W czasie wolnym próbuje zrozumieć Japonię, doceniając azjatyckie przywiązanie do detali i harmonię skrajności.
W Pracowni Nowych Mediów dołączy do zespołu Katarzyny Michałowskiej, który zajmie się przygotowaniem szkolenia online dotyczącego możliwości personalizacji wyszukiwarek i tym samym efektywniejszego korzystania z internetu.